Gallant Unicorn

Juluppdrag, ny häst eller sneak peeks i morgon?

Asså, jag är så taggad på uppdateringarna nu eftersom vi fått veta om allt häftigt som väntar oss! 
Alltså, vi vet ju redan nu att varje uppdatering som återstår det här året kommer bjuda på något fantastiskt!
Här där jag bor är det grönt på marken och det är oftare plusgrader än minusgrader så jag har inte direkt fått någon julkänsla än. Men idag när de började julpynta på ett av ställena jag jobbar på så slog det mig att det snart är första advent! Det betyder att det börjar dra ihop sig för julfirande på Jorvik! Är så taggad på det haha! Jag har snart spelat i sex år och är fortfarande lika peppad inför att göra samma juluppdrag ännu en gång! Tycker det är så mysigt!
På tal om mysigt, snö i spelet? LÄNGTAR!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag vill också så sjukt gärna ha snö!Vi hade det en gång hemma:/ Eller en dag iår då:) bättre än inget! Men hoppas nu på snö och jul!!! Inte nåt annat, jag vill ha snöööXD
Puss och Kram Janni❤️

2017-11-29 @ 07:34:04 - http://ssodenised.blogg.se
Postat av: Denise Dolphinblanket

På riktigt!Det blev fel igen! Den anonyma komentaren är från migxD
Längtar tills skolan är alut, då kan jag äntligen kolla nyheterna! Men vi ska ha matteprov också så:/

2017-11-29 @ 07:36:24 - http://ssodenised.blogg.se
Postat av: Melinda Northbrooke

Hade längtat efter snön också. Men tyvärr verkar det ju inte bli någon i år ;_;

2017-11-29 @ 11:40:52
Postat av: Renee E

Ingen snö på Jorvik i år ;_; men på Nordpolen iallfall...

2017-11-29 @ 13:26:08
Postat av: Dasha coldhall

Så synd att snön aldrig kom....... En grej jag måste säga! Titta mistfall omg dem ha rändrat så man SER ingången så 7kt coooooooooolt

2017-11-29 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: