Gallant Unicorn

Ny värdekod!

Koden THANKYOU2017 ger 100 Starcoins och tre dagars Starrider.
Så här skrev Star stable på Facebook: Idag firas det Thanksgiving i USA, men vi vill visa vår tacksamhet mot alla våra spelare världen över! Ni har alla varit så stöttande mot oss under året, och vi vill ge något tillbaka! Använd värdekoden THANKYOU2017 för att få 3 dagars Star Rider och 100 Star Coins! (Och självklart kan ni använda koden även om ni redan är Star Rider!)
Så gulligt! Tycker dock det är vi som ska tacka för att vi fick en vildhästfunktion igår, älskar den!
 
De laddade upp den här bilden till inlägget:
 
Tycker orange är en underskattad färg i spelet,
lite tråkigt att det inte finns så jättemycket som har samma nyans och matchar bara... 
 
(Har ingen som helst aning om hur länge koden är giltig...)

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh, tack för att du skrev ut den Janni!❤️ Hade antagligen missat den annars för det är jag verkligen så bra på😂😂 Roligt med en ny värdekod och väldigt snällt av ssoteamet!☺️ Håller med om att det är vi som borde tacka för den fantastiska uppdateringen igår! 🙈🦄 Roligt att du hade live igår även om jag inte hann kolla så länge eftersom jag skulle till voltigen (var där i nästan 4 timmar för jag hade stalltjänst innan och mamma hämtade mig typ en halvtimme sent...🙄 Men jag fick borsta på vår häst, världens bästa Frasse så det gjorde inte så mycket🙈) Ta hand om dig Janni, puss puss!😘❤️

Svar: Detsamma fina Ebba :)
ssohaley.blogg.se

2017-11-23 @ 15:32:08
Postat av: Denise Strawberrypeak

TACK JANNI<3<3<3 hade också antagligen missat den, måste informera kompisarna. jag råkade förresten skicka två såna där frågor sak men det är den sista som jag vill ska komma upp om den gör det.

Svar: Misstänkte det, ingen fara :)
ssohaley.blogg.se

2017-11-23 @ 17:17:48
Postat av: Anonym

Hejsan Janni!
Jag vet att inte du kan göra något, men om Ebba Highland läser alla komentarer så till Ebba Highland:

Finns det även npn häst som heter Henry och Ea? För isåfall så tror jag vi går på samma😁 för vi har också en höst som heter Frasse!

Till Janni:
Du är såååå bäst, sluta aldrig med det du gör!
Kram❤️❤️

2017-11-23 @ 20:45:11 - http://ssodenised.blogg.se
Postat av: Denise Dolphinblanket

Oj, nu blev det lite fel i ddn första komentaren! Råkade komentera anonymt! Men det är från Denise Dolphonblanket,

2017-11-23 @ 20:46:38 - http://ssodenised.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Hej anonym!
Nej, vi har inga hästar som heter Henry och Ea. Våra hästar förutom frasse heter crescendo, caramba, diesel och Cato💖. Du kanske kan räkna ut vart jag går då haha, vet inte hur bra koll du har på olika klubbar😂☺️. Nej, vad roligt det hade varit om vi gick på samma, synd att det inte var så. Mn ändå roligt med en voltigemänniska! 👍🏼

2017-11-24 @ 07:13:42
Postat av: Willow Pandawill

Den är giltig till Nästa Torsdag :)

Svar: tack :)
ssohaley.blogg.se

2017-11-24 @ 16:39:00
Postat av: Hannah Fogwater

Hur blev Haley en människa efter att ha varit en vampyr? Courtney snodde ju allt botemedel.

Svar: Det var ju i en serie... Och, flera år sedan? :P
ssohaley.blogg.se

2017-11-26 @ 19:14:33
Postat av: Ebba Highland

Kämpa på med allt jobb och annat i veckan! ❤️ Du är bäst, kör på allt som du orkar och glöm inte bort att ta det lite lugnt och sova litegrann också! Puss på dej!😘

Svar: ❤️❤️❤️❤️
ssohaley.blogg.se

2017-11-28 @ 07:06:11
Postat av: Zelda Candelhaven

Hej Janni! <3
Jag har en till värdekod som ger en Hööks väst <3
Koden är: STARSTABLEVEST

2017-12-02 @ 15:50:19 - http://ssohaley.se
Postat av: Zelda Candelhaven

Hej Janni! <3
Jag har en till värdekod som ger en Hööks väst <3
Koden är: STARSTABLEVEST

2017-12-02 @ 15:50:36 - http://ssohaley.se
Postat av: Carla Deerhome

Vad heter serien som publicerades för flera år sedan?

Svar: va?
ssohaley.blogg.se

2017-12-31 @ 11:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: