Gallant Unicorn

Att kommentera anonymt...

Vill du vara en fegis och kommentera anonymt så är det upp till dig, men när du tidigare skrivit och frågat om jag kan länka din blogg, fjäskat och dessutom skrivit ditt namn för att senare skriva massa skit anonymt så blir det ju lite pinsamt eftersom det skickas från samma ipadress. Jag kan alltså se att det är samma person som skrivit. Men för att svara dig som av någon anledning kallade dig Klara när du skrev att jag suger på att uppdatera så har jag inte uppdaterat för att jag jobbat mycket och inte har haft tid/orkat ens sitta vid datorn. Om jag inte sitter vid datorn så spelar jag inte, spelar jag inte så har jag inget att blogga om. Så nu vet du ''Klara'', snälla sluta skriva massa könsord och svordomar. Jag brukar aldrig uppmärksamma sånt trams, men när det ramlar in 13 kommentarer på samma dag under olika tidpunkter så får det vara nog. Att på ett trevligt sätt fråga om något hänt som bidragit till dålig uppdatering är en sak (ni som gjort det ska absolut inte ta åt er) men att bara spy galla på någon man inte ens känner för att hen ska uppdatera en blogg om ett spel, är det verkligen friskt?
Så som du beter dig så tvivlar jag ju på att du gillar mig, så varför läser du ens min blogg? (ಠ_ಠ)
 
För övrigt så håller jag just nu på att levla upp min senaste häst, eftersom jag inte spelat mer än när jag var inne och spelade in en video med mina Morganhästar så har jag knappt levlat...
Men då har jag en massa levlande på fina Waterfall att se fram mot!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Men asså orkar inte! Du ska inte behöva bli utsatt för sånt! Förstår inte hur vissa människor beter sig, varför liksom? Har de aldrig fått lära dig hur man beter sig mot andra människor eller vaddå? Du är en så jävla fin person och borde aldrig behöva få höra något annat. Men jag tycker att du tar det så himla bra (det är så det känns utåt, att du liksom inte tar åt dig, sen vet jag inte hur du känner men jag hoppas du inte tar åt dig av något dumt ord du får höra för du är värd att bara höra snälla ord). Men kärlek och styrka till dig, stå alltid på dig och låt inte dumma jävlar trycka ner dig. Du är bäst av alla, älskar dig!😘😘

Svar: Fina Ebba <3
ssohaley.blogg.se

2017-10-15 @ 16:39:57
Postat av: Miranda Highborn (SSO)

Tycker inte alls att du är dålig på att uppdatera om man ser till att du driver både blogg och youtubekanalen samtidigt. I genomsnitt kommer det upp ett blogginlägg varannan dag, och ofta ett klipp på youtube mellan dessa dagar. Du har ju familj, djur, arbete och (som jag förstår det) en bit att åka mellan både hem-arbete-stall. Tycker inte alls det är konstigt att du inte kan/orkar uppdatera alla medier varje dag. Du gör ett bra jobb och hoppas allt går bra med Dixie och hennes utveckling. Hon ser fantastiskt vänlig och trevlig ut!

Svar: Tack för dina fina ord och för din förståelse :)
ssohaley.blogg.se

2017-10-16 @ 08:30:27
Postat av: Nichole Almondfall

Har inte direkt med saken o göra, men älskar den moonwalkande hästen!

2017-10-16 @ 21:30:25
Postat av: Ebba Highland

Fina Janni <3 Du gjorde min dag!😘 Har haft en sån hemsk dag men du räddar den som vanlig, asså tack❤️

2017-10-16 @ 22:39:34
Postat av: Ebba Highland

Asså det är ju lite sjukt, hela den här dagen har varit sämst och jag har bara mått dåligt och jämnt mig värdelös och typ inte orkat något. Men två ord från dig får mig att gå och lägga mig med ett leende på läpparna idag ❤️

2017-10-16 @ 23:47:35
Postat av: Alva Lionrock

Håller med Ebba! Bara för att någon liten jävel som har tråkigt sitter och skriver dumma och fula saker ska det inte behöva förstöra någons dag! Du är jättebra på att blogga och på alla sätt och vis Janni, och jag hoppas att den där personen slutar! Kram <3

2017-10-17 @ 14:41:49
Postat av: Nora

Du är bäst😍😍

2017-10-18 @ 06:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: