Gallant Unicorn

Bilder från Fripps krypin

På Facebook så händer det ofta att spelare efterfrågar bilder för att redigera.
Så jag tänkte att jag skapar en kategori med bilder som det är fritt fram att spara från min blogg!
Jag skulle ju uppskatta om ni skriver att bilden är från mig, men jag kommer inte att hota er med polisen om ni inte gör det. Jag känner att det ändå är så lätt att bara ta en bild utan tillåtelse, så jag ger er helt enkelt tillåtelse att ta bilder från den här kategorin! Som sagt, jag blir glad om ni skriver att ni tagit originalbilden från min blogg men det är inget måste! Ha så roligt med bilderna! ❤
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Älskar Fripps kammare så mycket!

2017-10-21 @ 17:54:10
Postat av: Ariana Mountinefire

Jag verkligen älskar fripps lilla gömställe asså nu fattar jag var Fripp är någonstans när han inte är på möte osv❤️ Jag älskar verkligen din youtubekanal och din blogg❤️Fortsätt vara dig själv och din röst är inte det minsta jobbig❤️

Svar: Tack :)
ssohaley.blogg.se

2017-10-22 @ 15:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: