Gallant Unicorn

Det här året har gått så fort!

Det känns verkligen som att det här året bara flög förbi. Som att det var maj nyss liksom?
Tror dock att det helt enkelt beror på att vi knappt hade något sommarväder här där jag bor...
Jag vill så gärna ha lite höstrusk i spelet, det känns som att det skulle vara perfekt nu när
hösten faktiskt kommit på riktigt och Halloween närmar sig! Det finns ju vissa platser i spelet där det alltid är lite höstaktigt, men hade det inte varit mysigt om det blev höst överallt? Ja jag inser ju så klart själv att det skulle bli för mycket jobb och krångel. Men, fantisera kan man ju?
 Hur sjukt är det inte att det redan är oktober?
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Tycker faktiskt också att det har gått snabbare än vanligt!

2017-10-03 @ 16:42:05 - http://ssoeva.blogg.se/
Postat av: Alice

Det här året har gått såååå fort, jag har blivit skötare på min favoritponny och på en annan större häst! Jag var bortrest under sommaren men hann också med ett ridläger med isisar! Det här året har jag också hittat till din kanal och blogg! Ha det bra!💗

2017-10-03 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: