Gallant Unicorn

Intervju med Adelaide Longheart

Adelaide Longheart - 24 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
På mitt mainkonto (detta) har jag nog spelat sen någon gång förra året. 

Är du StarRider? 
Japp, lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Japp, The Mountain Order, den bästa klubben ever <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, jag älskar min DarkDash :) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag :) 

Spelar du några andra spel? 
Sims, World Of Warcraft, Skyrim :) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina vänner i klubben <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Japp, Echoprince och är flugskimmeln (engelskt fullblod) i Månskäreby 

Har du någon förebild i spelet? 
Dig, Haley och Esme <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Lyssnar mest på youtube när jag levlar, vid event (utan discord) ljud från spelet 

Vad för sorts dator spelar du på? 
HP, laptop 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Japp, din och Esmes 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Ehm... inte så bra på raser, men connemara kanske :) 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag blev medlem i TMO. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Hmm... hästsamlare! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Såg Esmes playthrough och blev intresserad 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården 

Önskefunktion i spelet?  
Kunna ignorera alla, större garderob :)

Kommentarer
Postat av: Hannah Fogwater

Janni, hur blev Haley människa? Courtney snodde ju botemedlet?

Svar: Vi hade en deal innan :)
ssohaley.blogg.se

2017-10-17 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: