Gallant Unicorn

Intervju med Claire Mountainweb

Claire Mountainweb - 27 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Ehhh...typ två år tror jag. 

Är du StarRider?
Japp lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag har en egen klubb som heter Cute foals club (gulligt namn eller hur XD) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej jag tror inte det. Min starthäst är ju min bästa vän (XD). 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Just nu spelar jag inte så jättemycket men typ 4 gånger i veckan en timme per gång. 

Spelar du några andra spel?
Sims 4 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Min klubb och alla vänner jag fått genom spelet. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Tror att min favorithäst är mitt engelska fullblod som är flugskimmel (en vit häst med prickar för er som inte vet) hon heter Melodiafe ett spanskt namn. 

Har du någon förebild i spelet?
Dig <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Oftast ljud eller inget. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Ehhh...en hp laptop. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Bara din och den är bäst<3 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Typ små söta shettisar som man kunde rida på (ponnysar är bäst eller hur Janni). 

Ditt bästa minne i från spelet?
Vet inte men kanske när jag skapade min klubb (vi har föresten en hemsida om någon är intereserad sök på cute foals club bara). 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
KLubbens clown absolut hahah 

Hur kommer det sig att du började spela?
Det var min kompis Linnea Eastside som fick mig att börja spela. 

Vart har du ditt hemstall?
I FP
 
Önskefunktion i spelet?
 Kanske att man kunde longera?! 

//Curri (mitt smeknamn) Älskar dig Janni <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: