Gallant Unicorn

Intervju med Haley Sunbear

Haley Sunbear - 25 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat sedan slutet av december 2011! 

Är du StarRider?
Är Life time sedan 2013! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är just nu medlem i Sword Witches! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Absolut inte! Älskar min bruna Moonstone <3 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Spelar ungefär varje dag i minst 1h! 

Spelar du några andra spel?
Spelar även sims 4, howrse, LOL och WOW! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Gemenskapen! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min favorithäst i spelet är min starthäst som heter Moonstone och är ett Jorvikiskt fullblod (varmblod?) 

Har du någon förebild i spelet?
Finns många som utmärker sig som förebilder av de äldre spelarna. Men jag har ingen som är min direkta förebild :) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag har inte ljudet på när jag spelar, istället kollar jag på serier, lyssnar på poddar eller skypar med vänner. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Jag spelar på en laptop av modellen acer som är klassad som en speldator! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Läser bara din och Esmeralda Silverforces blogg. Rekommenderar båda! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Skulle så gärna vilja ha en connemara eller ett svenska varmblod i spelet! 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag var med i Golden Comets! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag ses ofta som den äldre och mer seriösa personen i spelet! Dock kan även jag vara oseriös om jag vill! 

Hur kommer det sig att du började spela?
Hittade en annons i Min häst 2011 och började då spela! Hade länge letat efter ett hästspel att spela online efter att jag som yngre spelade höstryttaren! 

Vart har du ditt hemstall?
Vingården. 

Önskefunktion i spelet?
Dressyr och att kunna föda upp hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: