Gallant Unicorn

Intervju med Penelope ´´Penny´´ Firehill

Penelope ´´Penny´´ Firehill - 01 okt
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
svar: exakt hur länge är lite oklart... väldigt länge iallafall! spelar så ofta jag bara kan;) 

Är du StarRider? 
svar: nepp, tyvärr... men kanske nån gång i framtiden:) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
svar: än så länge är jag inte medlem i någon klubb. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
svar: nepp, jag är riktigt nöjd med mitt val. Firehoof eller Rapidash är den finaste hästen jag någonsin kan tänka mig! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
svar: jag spelar så ofta jag bara kan! när jag får möjligheten loggar jag in och börjar spela. jdet är lite olika. ibland spelar jag bara en kort stund eller så kan jag sitta i flera timmar! 

Spelar du några andra spel? 
svar: jag tippsar om ett jättebra hästspel; Howrse. det är helt gratis och jättekul! men SSO är det jag uppskattar mest:) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
svar: vänner, husdjur och hästar. jag vill ta mig friheten att ge hem åt så många hästar på Jorvik som möjligt! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
svar: än så länge har jag bara en häst, men jag vet att jag kommer köpa fler. men min Rapidash kommer alltid vara den jag älskar mest! han heter egentligen Firehoof men kallas Rapidash till vardags. han är fux med vit man och svans och är ett Jorvikiskt varmblod. 

Har du någon förebild i spelet? 
svar: jupp. Esmeralda Silverforce, Haley Rainstorm, Courtney Silverhill, Evelina Silverknight, Brigitta Underhand osv. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
svar: oftast lyssnar jag på Marcus och Martinus, men när jag är i Dinodalen stänger jag av musiken och lyssnar på det underbara temat där uppe! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
svar: lite olika. ska snart köpa ny dator så får se... 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
svar: jag rekomenderar främst Haley Rainstorm och Esme Silverforce. de är nog bäst! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
svar: jag älskar verkligen mustangerna, men jag önskar att det fanns fler sorters ponnyer, och inte bara welsh och jorvikisk... 

Ditt bästa minne i från spelet? 
svar: gången då jag satt upp på min älskade Rapidash för första gången. det kändes underbart! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
svar: seriös, skojar mycket och hästsamlare. funderar på att jag ska köpa alla hästar i hela spelet, min kompis Grace Sleepyvalley trodde inte på mig när jag sa det! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
svar: jag har alltid älskat hästar. jag satt och kollade på youtube och så kom en reklam upp. självklart kollade jag in på SSO:s hemsida och laddade ner det. ända sen dess har jag älskat spelet och jag kommer aldrig radera det! 

Vart har du ditt hemstall? 
svar: Moorland. jag tycker mycket om Jorvikstallet och så, men Moorland känns mer som jag... 

Önskefunktion i spelet? 
svar: jag har många! välja sto eller hingst när man köper hästen, större garderob samt ryggsäck, oändligt många Jorvik Shillings, välja tecken på hästen, fler manstilar, klippa tecken på hästen, använda duschspiltan, en knapp för foton, enhörningar, dekorera hemstallet, en knapp för väder, en knapp för kväll, morgon, dag eller natt. lite sånt... och fler animationer såklart! allt detta mm, kanske lite mycket, men skulle vara superroligt om allt detta kom till spelet. 
P.S. och att hästar kan ´´gå på toa´´! 

Tack och hej, leverpastej 
stor kram från Penny till Haley

Kommentarer
Postat av: Nora

Haley, jag vet att inte du kan svara på detta men Penny kanske läser detta. Hur kan Penny va i dinodalen och Jorvikstallet om du inte är Star Rider

2017-10-28 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: