Gallant Unicorn

Nadine fick en häst

Eftersom jag fortfarande har en Mustang att levla på mitt Haley Rainstorm-konto så väntar jag lite med att eventuellt köpa en ny häst där. Men, jag upptäckte att jag hade samlat på mig en del Starcoins på Nadine så jag köpte en liten häst där! De var så himla fina alla tre, dock så gillade jag inte riktigt manen och svansen på den som står på Vingården. Det ser lite ut som om den försökt göra slingor hemma...
Den som står i Fort Pinta var en riktig Haleyhäst och Nadine fick Pintoaraben ifrån Månskärebyn!
 
Jag gillar verkligen deras nya animationer, de känns inte så spretiga längre...
Vad tyckte ni om de nya hästarna och rörelserna för Araberna?

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenhart

Vilken av de nya hästisarna är det som står i månskarebyn? Inte spelat idag så har inte roligt koll på vem som står var hehe… :D

Svar: Den på bilden? :P
ssohaley.blogg.se

2017-10-04 @ 21:24:30
Postat av: Nichole Almondfall❤️

De är sååå söta!! Jag vill köpa den svartvita men ska nog spara lite starcoins ett tag🎀❤️

2017-10-05 @ 06:56:15
Postat av: Sigrid Bunnyroad

Det stämmer Ellen!(Tror jag)

2017-10-05 @ 07:00:19
Postat av: Ellen Queenhart

Ok. Tack så mycket för hjälpen :)

2017-10-05 @ 07:27:32
Postat av: Eva Bunnyland

Köpte brunskäcken i FP som fick heta Autumndawn "Autumn!"

2017-10-05 @ 15:19:53 - http://ssoeva.blogg.se/
Postat av: Charlotte Snowborn

Hejsan! Jag tror du blockade mig när vi gjorde samma uppdrag en gång för längesedan? Du har inte lust att ta bort den iggen? Och nej, jag planerar inte att jaga dig Jorvik runt ;) Alla tre fick flytta hem till mig, jag är svag. Men speciellt, Silenttwin, Evie blev bra. För som jag väntat på att hitta en häst som passar in från Assassin's Creed Syndicate =P

Svar: Jag rensar alltid min ignoreralista innan jag loggar ut och om jag inte hinner eller glömmer att göra det så rensar jag den när jag loggar in nästa gång så jag har aldrig någon ignorerad mer än en dag eller så :)
ssohaley.blogg.se

2017-10-05 @ 15:55:07
Postat av: Charlotte Snowborn

Märkligt, tyckte diskussionen i chatten var lite ensidig. Men å andra sidan var den lätt hysterisk så det kan ju vara lätt att missa =P

Svar: Haha jaså? Skumt :O
ssohaley.blogg.se

2017-10-05 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: