Gallant Unicorn

De där förbaskade intervjuerna

Jag har haft så mycket problem med intervjuerna, först så strulade de tidsinställda inläggen så att inlägg inte kom upp på rätt tid (om de ens kom upp alls) och sen måste blogg.se ha uppdaterat något så att alla mina kommentarer syns inte. Jag kunde tex se att jag hade runt 40 olästa kommentarer, men när Sture var inne för att fixa med min design så kunde hon se närmare 100 kommentarer. Jättebra ju -_-
Så när jag började rensa och markera kommentarer som lästa så ploppade det upp massor av gamla intervjuer som jag inte ens kunnat se innan. Så gamla som från tidigt 2016. Jösses. 
 
Så ja, jag valde att helt enkelt radera alla gamla intervjusvar. De var så pass gamla att det mesta antagligen inte ens var aktuellt längre så vet du att du skickat in en intervju innan den 20:e september (i år) och den inte har kommit upp än (Sigrid, Addison och Delfina's intervjuer är tidsinställda och kommer upp i veckan som kommer nu) och vill ha med din intervju i ett inlägg så skicka igen! 
 
Du kan klicka här för att hitta frågorna och beskrivning för hur du går till väga :)
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Har du kontaktat Blogg.se-supporten någon gång? Det låter ju så sjukt skumt att du råkar ut för sånt där...

Svar: Ja, första gången fick jag inget svar och andra gången fick jag svaret att det var något som många rapporterat in men ingen egentlig hjälp... Nu verkar dock de tidsinställda fungera igen men kommentarerna kommer fortfarande i en jätteskum ordning och vissa syns inte förrän jag raderat andra :S
ssohaley.blogg.se

2017-09-24 @ 19:42:03 - http://monokerus.se/
Postat av: EvaBunnyland

Oj, konstigt! Tidigt 2016? Wow, det var över ett år sedan...

2017-09-25 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: