Gallant Unicorn

Den globala chatten, nu i hemstallet (igen)?

En sak som jag blev lite ledsen över var att den globala chatten försvann från hemstallet när My Stable kom till spelet. Jag brukar sällan skriva i den globala chatten. Varför? Jo för att när jag skriver något så händer det ofta att någon som tittar på mina videor eller följer mig på Instagram skriver till mig. 
Inget fel med det, jag blir jätteglad när folk visar uppskattning, det är inte det jag menar.
Det som får mig att låta bli att skriva i den globala chatten är att de som skriver saker riktade till mig ofta blir förlöjligade och nästintill hånade av andra i chatten. Det är ofta lite äldre spelare som skriver saker i stil med '' Så cringe att ni fangirlar'' och så vidare. Och jag tycker om mina följare, de är helt underbara och sprider massor av glädje och kärlek. Därför gör det mig så ledsen att se hur andra beter sig mot dem bara för att de väljer att visa uppskattning i en chatt.
Hur som helst, av den anledningen skriver jag sällan i den globala chatten. Men, jag tycker att det kan vara intressant att läsa vad andra skriver. Ibland kan det var något nytt de hittat i spelet, teorier om uppdrag/hästar/nya områden.  Och detta är något jag ofta roade mig med när jag stod inne i mitt hemstall för att till exempel fixa en outfit. Som ett litet creep helt enkelt haha! därför blev jag besviken när jag såg att de tagit bort tillgången till den globala chatten inne i hemstallet. Men, nu verkar den vara tillbaka?
Jag upptäckte det här för ett tag sedan men antog att det var en bugg då den kom tillbaka till hemstallet precis efter en uppdatering. Men nu är den fortfarande kvar och jag hoppas att den är här för att stanna!
 (Nej jag tänker inte täcka över det som skrivits i globala, det man skriver där kan ses av alla...)

Kommentarer
Postat av: Evve

Också glad att chatten äf tillbaka men har också märkt att den hamnat på alla möjliga konstiga ställen som tex toppdn av det där höga berget i bergspasset mellan VD och FG, så långt ifrån något samhälle man kan vara men ändp finns chatten där? Inget fel med det men känns inte riktigt rätt bara...

2017-09-05 @ 20:36:49
Postat av: Anonym

Jag har märkt att när jag var emelan stevs och conrads smedja så gick det att chatta i global

2017-09-12 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: