Gallant Unicorn

En bortglömd jätte

En häst som jag verkligen vill ha en uppdatering av är Tinkerhästarna (och Nordsvenskarna med), jag tycker så mycket om rasen utanför spelet. Men i spelet? Nja, de känns så väldigt klumpiga tycker jag?
Därför väljer jag ytterst sällan en Tinker (eller någon av mina lite större hästar för den delen) när jag ska vara med på event eller spela in en video. Vilket jag tycker är synd, jag köpte ju hästarna just för att jag tyckte de var fina. Och jag har liksom inte köpt bara en av varje ras heller, haha så trög!
Dock så älskar jag att ta bilder på dem...
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Så fint!🌸🌸 Bästa du😻❤️

2017-09-18 @ 22:44:43
Postat av: Nichole❤️

Jaa! Jag skulle bli väldigt glad om de fick en makeover, de känns så klumpiga precis som du säger❤️

2017-09-19 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: