Gallant Unicorn

God morgon!

Usch vad dålig jag varit på att uppdatera!
Jag har helt enkelt... eh, sovit så fort jag varit hemma? Eller ja, inte bara sovit men jag har inte suttit mycket vid datorn och än mindre spelat. Jo jag var inne och kollade uppdateringen (som jag för övrigt blev positivt överraskad av och så glad för att de lagt in uppdrag som vi som redan gjort modeveckan kunde ta del av!) och så har jag varit med på ett event förutom klubbmötet. Så trist att missa saker med klubben men när jag har varit så trött och grinig så har de bara känts onödigt att logga in. Jag börjar jobba tidigt och hur mycket jag än försöker verka frisk så är jag ju inte det. Jag har artrit och det blir värre så fort det blir kallt. Så är det bara...
Men men, efter den första lite kyligare månaden brukar ja ha ''vant mig'' och kan leva som vanligt igen så det kommer, jag behöver bara ett litet tag där jag är grinig och less för att jag har ont ehe...
Råkade ni ut för den roliga buggen att både hästar och spelare kutade runt i taket på gallerian när ni gjorde uppdragen? 
 
För övrigt så är jag riktigt sugen på en outfitvideo nu när vi har hela catwalken och allt, men det är ju så många som är där och gör uppdrag och bara myser runt. Så jag vet inte, kanske så får jag filma den videon innan jag åker till jobbet (det är inte många inne och spelar vid fem på morgonen haha!) eller på natten?
Det jag funderar på är ljuset där inne, kommer det gå att ge kläderna rättvisa där?

Kommentarer
Postat av: Nichole Almondfall❤️

God morgon på dig med! (Haha lite sent)❤️❤️

2017-09-22 @ 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: