Gallant Unicorn

Intervju med Addison Firestream

Addison Firestream - 23 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat?
Sedan julen 2016.
 
 
Är du star rider?
Ja life time.
 
Är du medlem i en klubb?
Ja jag är med i Sword Aces.
 
 
Skulle du ha valt en annan start häst om du fick möjligheten?
Ja för jag fick en bugg när jag gjorde min så det blev en annan när jag skapade mitt konto.
 
Hur ofta och hur länge spelar du?
5 dagar i veckan och tre timmar ungefär.
 
Spelar du några andra spel?
Ja the Sims 3&4.
 
Vad är det viktigaste i spelet för dig?
Mina hästar och mina vänner.
 
 
Har du någon favorit häst vilken ras och vad heter den?
Jag har en det är den ljusa Morgan hästen med vit man och svans den heter pearlhoof ehe.
 
Har du någon förebild i spelet?
Ja dig Haley Rainstorm.
 
Har du på ljudet från spelet eller har du på musik när du spelar?
Jag har oftast musik IBLAND musiken från spelet.
 
Vilken dator spelar du på?
En asus dator inte en bärbar dator.
 
Läser du bloggar från spelet isåfall rekommenderar du någon?
Jag läser din och rekommenderar den.
 
Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Jag önskar att Gotlands russ fanns.
 
Ditt bästa minne från spelet?
När jag när jag tog emot mitt första uppdrag och blev star rider.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: