Gallant Unicorn

Intervju med Felicia Eveningwright

Felicia Eveningwright 25;e sep
 
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan December 2013 så snart 4 år. 

Är du StarRider? 
Japp, lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är ledare i Tame Rangers och har varit med i den i 7,8 månader nu ❤️ 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Kanske, jag har liksom en hatkärlek till min haha 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar oftast varje dag i någon timme eller så på vardagar, när jag är ledig är det dock mer. 

Spelar du några andra spel? 
Nej 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben & mina vänner<3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Klubbhästen tror jag, det är den svarta quartern och den heter skycloud! 

Har du någon förebild i spelet? 
Inte riktigt 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Både och! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Lenovo!! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser din xD 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Ingen riktigt speciell, men skulle vilja ha en uppdatering på fjordhästarna. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag gick med i Tame Rangers och när jag blev klubbledare, och min bästavän överraskade mig me de o så 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den snuskiga och starcoins slösaren AHHAHA 

Hur kommer det sig att du började spela? 
En tjej i min klass! 

Vart har du ditt hemstall? 
Valedale! 

Önskefunktion i spelet? 
Dressyrsal! 

/ Felicia Eveningwright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: