Gallant Unicorn

Intervju med Monique Skydawn

Monique Skydawn - 19 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
 Hur länge har du spelat?
- Jag har spelat sedan början av 2012 ungefär! 

Är du StarRider?
Ja, till och från. Just nu är jag StarRider :) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Tyvärr inte, hoppar lite mellan klubbar och så då jag har mycket i skolan och inte alltid hinner med events och liknande :/ 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Aldrig! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Några gånger i veckan, då spelar jag i kanske en timme eller så. 

Spelar du några andra spel?
Ja, Life is Strange, The Sims 3 och Starshine Legacy kör jag igenom lite då och då. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Atmosfären och det visuella. Om spelet inte hade varit så vackert och välgjort som det är skulle jag ha väldigt svårt att komma i karaktär och vänja mig. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Shire, 100%. Älskar stora, klumpiga hästar av någon anledning... Känner mig säker på ryggen av en stor häst. 

Har du någon förebild i spelet?
Inte på så sätt, men när jag var yngre såg jag mycket upp till Alicia Starnight. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Har i princip aldrig ljudet från spelet, lyssnar oftast på poddar. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Min sunkiga Lenovo Thinkpad skoldator, haha! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Esme Silverforce, Alanis Moonstorm (tumblr), ssohaley (ofc!), vikshadowhunter, jorvikhanteraren och firgrove (tumblr)! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Tror faktiskt inte jag har någon önskeras, köper en häst om den är fin och användbar typ. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När Gyllenåsarnas Dal öppnade, har nog aldrig varit så exalterad i hela mitt liv. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den seriösa kanske, pratar inte jättemycket med andra spelare om jag inte undrar något i global. Fokuserar på det som måste göras mestadels. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Fick en rekommendation från det gamla forumet "goSupermodel.se", och sen dess har jag varit helt fast. 

Vart har du ditt hemstall?
Fort Pinta, praktiskt med nära till bussen och färjorna! 

Önskefunktion i spelet?
Göra alla spelare osynliga definitivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: