Gallant Unicorn

Intervju med Tuva Mountainwood

Tuva Mountainwood 02 sep
 

För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag började spela på sensommaren 2014. 

Är du StarRider? 
Japp, life time. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är medlem i Comet Heroes där jag trivs väldigt bra ;) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej det skulle jag nog inte, jag tycker om min startis! :) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar typ 5 dagar i veckan och när jag är inloggad är jag väl inne i typ 1-2 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Ja det gör jag. Jag spelar The Sims 4 och Cities Skylines. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Oj vilden svår fråga! Det viktigaste för mig i spelet är nog att det har en så spännande storry. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Mitt svarta Engelska fullblod Emerlove är min absoluta favorit i spelet! <3 

Har du någon förebild i spelet? 
Haley Rainstorm, jag bloggar själv om spelet och det var av dig och din blogg jag fick inspiration att starta en egen blogg! <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar ofta lystna på dina levlingshäng när jag skälv levlar, eller så lyssnar jag på musik ;) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar antingen på min pappas stationära dator (jag har ingen aning om vad den heter eller vilken modell den har!) eller så spelar jag på min laptop som är en Lenovo. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser såklart Haley Rainstorms blogg och sen driver jag även som sagt egen blogg. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag vet faktiskt inte, jag är ganska dålig på hästraser om jag ska vara ärlig. Men ett gotlands russ skulle ju vara super gulligt! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Oj, det var nog när jag köpte min allra första häst, det var den vita jorvikiska ponnyn och jag döpte den till Snowstar <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog den lugna upptäckaren skulle jag nog säga haha! Jag älskar och bara mysa omkring på Jorvik med någon av mina hästar och bara ta det lugnt :) 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag letade efter ett roligt hästspel och jag tror att jag googlade "hästspel" och då kom starstable upp ;) 

Vart har du ditt hemstall? 
I Jorvik stallet, mitt absoluta favorit ställe på hela jorvik! <3 

Önskefunktion i spelet? 
jadu jag vet inte riktigt, men dressyrrörelser hade ju varit ascoolt,och att man skulle kunna stänga av dem här texterna där det står vart man är, dem är såå i vägen när ska ta bilder eller filma något.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: