Gallant Unicorn

Jag var duktig, sen blev jag utkastad

Eftersom jag är så sjukt dålig på championaten så tänkte jag öva lite idag.
Valde att logga in på Aria eftersom jag ändå skulle göra lite uppdrag...
Och det gick riktigt bra (för att vara jag haha!), jag failade inte en enda gång och kom i mål på tredje plats!
JeasusJames?
 
Woho Spiderking fick en rosett!
 
Där satt jag och var nöjd med mig själv, och så blev jag utkastad!
 
 Just SSO har varit väldigt grinigt senaste veckan och tappat kontakt med servern.
Har kollat vår uppkoppling och kan inte hitta något konstigt så jag vet inte riktigt vad som är fel...

Kommentarer
Postat av: Nichole Almondfall❤️

Grattis!!🥉

Svar: Tack! :D
ssohaley.blogg.se

2017-09-23 @ 18:41:36
Postat av: Catherine Oakmountain

Grattis till er! Samma sak har hänt mig med sedan onsdags. Hinner typ spela i 5 min innan jag kastas ut, nu är det dock bättre!

2017-09-24 @ 13:35:16
Postat av: Claire Mountainweb

Geattis!!!!! LY<3

2017-09-27 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: