Gallant Unicorn

När man är lite för besatt av SSO

Jag hade plockat ur diskmaskinen, gett katterna nytt vatten, rastat hundarna, börjat släcka ned i huset... Och så insåg jag att jag inte hade gjort hästmarknaden. Så atteh...
Jag loggade in för att göra den. Det var väldigt lugnt och mörkt haha!
 
 Alltså...
 
 
 
Oh jag har ju glömt att skriva om en grej!
Det här:
 
Medan de flesta pratar om ekorrar i kommentarsfältet så kan jag på riktigt inte se något annat än en räv? Jag är taggad hur som och det ska bli så spännande att se vad de hittat på!
Och att spelet redan fyller 6 år? Så sjukt kul att spelet överlevt och faktiskt utvecklas!

Kommentarer
Postat av: Nichole Almondfall❤️

Jaa jag undrar verkligen vad det är, jag brukar inte använda djur men de är så söta!❤️

2017-09-27 @ 07:27:02
Postat av: Alva Lionrock

Ja, verkligen helt sjukt! Minns att jag undrade var alla ballonger som hängde överallt var till för första gången jag firade starstables födelsedag 2014. Jag läste inte nyheterna då, så jag hade ingen aning om att sso fyllde år;D Tänk att det redan gått hela 3 år sen dess...

2017-09-27 @ 08:06:13
Postat av: Eva Bunnyland

Hahah, hade inte ens tänkt på att SSO fyllde år förrän jag såg SSO game news i morse :P Tänk att det redan händer igen! Andra gånger jag firar födelsedagen ;)

2017-09-27 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: