Gallant Unicorn

Tankar inför morgondagen

Eftersom jag är sjuk och har sovit mig igenom de senaste dagarna så tycker jag att den här veckan har gått sjukt fort! Okej, det har bara gått två dagar av veckan, men ändå? Hur som helst, i morgon är det onsdag igen!
Jag hoppas (som vanligt) på en förbättrad garderob med mer plats men det kanske är dags att ge upp hoppet om det? 
En annan sak jag hoppas på är att Guillermo ska komma tillbaka till spelet, men med en speciell tävling för en annan ras så klart. Och på en annan plats, kanske en tävling för Welshponnyerna på Sydhoven?
Eller en tävling i Dinodalen för Fjordhästar?
Eller, uppdrag med Kallterna? Åh jag började med uppdragen där man ska samla saker till Kallterna för några dagar sedan på ett av mina andra konton och det var så mysigt och fridfullt!
På tal om sakerna man samlar till Kallterna, hade det inte varit kul om man kunde ha en liten vessla i väskan? Som husdjur då alltså. (Skriver hon som aldrig tar ut sina husdjur ur garderoben haha!).
 
Eller, kanske en liten hint om ett nytt område? Det känns som att det börjar bli dags och jag är så taggad! Jag bryr mig helt ärligt inte så mycket om vad ett eventuellt nytt område skulle innehålla jag vill bara utforska en ny del av spelet! Nya tävlingar, nya uppdrag, nya... Ja vad som helst? Bara något nytt liksom!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh, vilka spännande idéer, jag håller faktiskt med om allt! Asså snälla liksom en garderob! Det behövs verkligen och blir så besviken varje gång den inte kommer (jag har i och för sig mer än halva min garderob helt tom men en del flikar börjar bli lite överfulla och känner att jag inte kan ha någon bra ordning längre...😂) Men stackars dig att du är förkyld. 😔 Jag har faktiskt också varit helt förkyld sen i söndags så vi har väl ett litet sjukteam 😂. Hade såna problem med att somna igår för hade feber och ont i huvudet och min näsa var helt igentäppt så kunde knappt andas men efter lite vatten och lyssnande på ett levlingshäng och höra din lugnande röst så kunde jag somna och idag känner jag mig helt frisk😄 Älskar att somna till dina levlingshäng, man sover så jävla bra! 😻 Hoppas du också får bli bättre snart älskade Janni, krya på dig!😘❤️

2017-09-13 @ 07:45:36
Postat av: Cecilia Gladefield

På ett av mina extra konton har jag en snövessla i min garderob xD Hann inte lämna in den innan jag fick högsta ryktet med Kallterna xD Stackarn att bo i en garderob kan inte vara kul ^^'

2017-09-13 @ 07:58:43 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Eva Bunnyland

Jag är också sjuk, jag mår ganska bra nu men jag kräktes inatt (ingen aning varför) så jag är hemma och har väntat hela dagen (ja klockan är inte ens 11:30 på morgonen men yes) på uppdateringen xD Vill också ha en liten vassla som husdjur! SSO kan kanske göra om animationerna lite så dom blir mjukare och mer realistiska, och sådär söta typ som ekorrarna? Jag vill också att Guillermo ska komma tillbaka! Jag har ingen hannoveranare så jag kunde inte göra tävlingen förra gången... :/ Men är det kanske lite för mycket begärt att han ska komma tillbaka så snart efter första gången?
Jag hoppas väl mestadels på en ny hästras (som vanligt :P) men dom släppte ju nya färger förra veckan så det kanske också är lite mycket begärt?
Jag skulle gärna få nya uppdrag! Jag har bara sådana som jag behöver mer rykte för att göra och jag orkar inte göra dagliga, hehe... Jag vill ha mera huvudstory! (Som vanligt, jag vill alltid ha huvudstory) Eller ett mindre uppdrag? Det spelar ingen roll jag vill bara ha en bra uppdatering! ^^
(Sorry för lååååång kommentar ehe)

2017-09-13 @ 11:26:14 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Stephanie%20Diamondfall

Jag har faktiskt haft en sån där snövessla i väskan ändå sedan kallterna kom, den tar bara upp extra plats men den är så söt att jag inte kunde lägga den i graderoben

2017-09-13 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: