Gallant Unicorn

Titta en Francis!

Yes, det är vad jag döpt honom till!
Han är så söt och jag älskar tanken med ett husdjur som springer med hästen/karaktären!
Dessutom blev jag riktigt glad när jag såg att de valt att ge oss en present trots att det är de (alltså spelet och alla som jobbar med det) som fyller år! Och att det även valt att ge oss det här första (för jag antar att det kommer komma fler? Jag hoppas det i alla fall!) djuret med den här funktionen gratis för om något så är det här en sak de hade kunnat ta en hel del Starcoins för! Nu får alla ta del av det roliga och uppleva den här söta ekorren, oavsett om man kan köpa Starcoins till spelet eller inte :)
 
Tihi^^
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Asså detta gjorde mig så glad, de är så himla söta och eftersom vi får dem gratis så får alla en chans vilket jag tycker är väldigt generöst av sso. Så kul att de kan springa efter också (dock fick jag inte det att fungera när jag skulle testa igår 🤔) men haha det här är ju vad man har längtat efter ända sen husdjuren kom. Så kär i dessa små söta varelser😻😻

2017-09-29 @ 09:21:14
Postat av: Ebba Highland

Älskar att du har döpt den till Francis också, asså omg Francis är ju bäst (jag pratar om Francis i reign) haha blev så lycklig när jag såg rubriken!😀 Hoppas du har en bra dag Janni, kram på dig❤️❤️

2017-09-29 @ 09:23:14
Postat av: Nichole Almondfall

Jaa! den e jättesöt! jag hoppas verkligen att det kommer fler <3

2017-09-29 @ 15:08:01
Postat av: Karoline Highforce

så söt! Ditt favorit husdjur kanske?

2017-09-29 @ 16:15:00
Postat av: Tilda Diamondfield

Har döpt min till kotte! Bara för att min kompis pratade om kottar, trodde jag det stod "jorvikisk kotte"... xD

2017-09-30 @ 08:24:56
Postat av: Alicia Macdew

Bara jag som la märke till att Sabrine elr vad sjutton hon nu heter... SPOILER ALERT! (Hon som tar med Justin på båten) iaf, hon är inne i det där mode grejs rummet där mode showen är... Så kort sagt den där Sabrine (elr ngt) är inne där modeshowen är! Haha men fattar säkert ingenting men jaja! 😀

Svar: Haha jag har med funderat på vad hon gör där :P
ssohaley.blogg.se

2017-09-30 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: