Gallant Unicorn

Åh, minnen!

Jag brukar ladda upp mina bilder på facebook i ett låst album (alltså så att bara jag kan se det) så att jag enkelt kan kolla igenom bilderna och spara ned de jag vill ha till Instagram. På så vis har jag alltid bilder att ladda upp på Instagram och behöver inte logga in bara för att fota om jag upptäcker att jag är utan en bild att ladda upp.
En liten rolig sak med mitt upplägg är att jag får upp minnen från Facebook, idag fick jag upp en bild från 2014. Så för exakt 4 år sedan såg jag ut så här i spelet. Jag saknar verkligen tävlingen på Fågelskämsåsen. Det var min favorittävling och jag hoppas den kommer tillbaka snart!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh ja, bästa tävlingen liksom! Den är ju såå rolig😻 Har du förstått varför den är borta?

2018-04-17 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: