Gallant Unicorn

En snabb uppdatering idag!

Nyheterna kom upp riktigt tidigt och servern var till min förvåning redan öppen igen när jag satte mig vid datorn. Så jag har redan gjort uppdraget med Cora och hunnit hälsa på JoJo vid discot.
Uppdragen var riktigt roliga, de var välgjorda och spännande. Eftersom det fortfarande är tidigt på dagen så tänker jag vänta med att posta bilder och skriva exakt vad jag tycker om uppdragen tills senare idag när fler hunnit göra uppdragen. Em grej som var lite komisk var att de valde att slänga upp en butik där vi kan köpa alla belöningar som vi kämpat för att kunna byta till oss genom att leta rosetter haha! Jag är inte bitter dock, älskar att springa runt och leta efter saker i spelet! Dessutom hade de lagt till saker i butiken som man inte kunde byta till sig. Jag blev dock lite besviken på att det inte fanns några benlindor, hoppades på att det skulle komma idag.
 
Och JoJo då?
 Jag ska vara helt ärlig nu. 
Det första hon gjorde var att skrika åt mig när jag kom nära haha, det är liksom inte min grej.
MEN hennes karaktär (eller NPC?) var så välgjord och snygg! Det syns verkligen hur de utvecklats när man så tydligt kan jämföra olika personer i spelet. Ta till exempel stackars Reed Kessler som står fastfrusen i ridhuset sedan typ 5 år tillbaka och jämför hennes utseende med JoJo's. Oavsett vad jag tycker om JoJo's musik så tycker jag verkligen de lyckats med hennes karaktär i spelet! Ska vi fortsätta vara ärliga här så tror jag inte det skulle vara så passande att de kastade in mina favoritartister som karaktärer på discot i spelet ehe ^^

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Jag har en kompis som brukade lyssna på Jojos låt boomerang när den var ny (jag tror i alla fall att den var ny då) men hon har nog inte lyssnat på henne sedan dess och dessutom spelar hon inte sso så hon har ingen glädje av uppdateringen :D

Svar: Du får visa henne JoJo i spelet :D
ssohaley.blogg.se

2018-04-11 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: