Gallant Unicorn

Gissa vem som ska köpa häst i morgon?

JAG! Jag ska köpa en häst i morgon!
Är så taggad, ska bli kul att se hur de ser ut och rör sig inne i spelet.
Jag är så nyfiken på rörelserna, det verkar som att allas tidigare spekulationer om piaff är sanna!
Det är ju en helt annan sak att se hästen in action än att se den på video...
 
 
Förutom att hästarna ser väldigt fina ut så har jag kärat ned mig totalt i setet som hästen i ridhuset har på sig, och karktärens kläder ser med väldigt bra ut. Trist bara att jag inte lär kunna köpa några kläder om de inte av någon magisk anledning bestämmer sig för att ge oss en större garderob i morgon...
 
Nu ska här letas hästnamn! 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Personligen har jag inte råd... Och jag som alltid brukar ha råd :( Får se om jag kan köpa SC, annars får det väl vänta...

2018-04-17 @ 14:52:38 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Vilken gillar du bäst av hästarna på videon? Jag gillar absolut skimmeln bäst, den var såå söt. Tyckte den andra såg lite konstig ut nästan, men jag vet inte? Har bara sett videon en gång och sen är det ju lite av en annan sak att se dem i spelet. Lycka till med att välja namn haha!❤️❤️

2018-04-17 @ 15:50:37
Postat av: Denise Dolphinblanket

Vill ha!!!!!! Tur att man har lite money i fickan hahah😂💸💸💸💸💸💰
Sadeln g llar jag sådär men det andra är riktigt snyggt!
Förresten så var din och Sashas videos om att växa upp super! Vill bli vuxen snart....😔

Angående en annan sak så åt jag vegetariskt idag, min kompis som äter kött satt då och typ bara: MMMMMM! VAD GOTT! Åhhhhh, detta är SKIIIIITA gott!!!!!!
Och höll på så vilket hon ALDRIG gör annars, tillslut så tog jag även den köttiga maten, men har du ngt tips? Funderar på att bli vegetarian på skoltid :)
Kram bösra du!

2018-04-17 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: