Gallant Unicorn

Intervju med Klaudia Liondotter

 Klaudia Liondotter - 12:e april
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
I flera år har jag gått och sagt att jag spelat sedan 2014, men sedan kom jag på att jag "bara" spelat sedan Alla hjärtans dag 2015. 

Är du StarRider?
Ja, Life time! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Min klubb Walking Witches upplöstes tyvärr nyligen och jag har inte hittat en ny passande klubb än. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, Popdiamond är ursöt! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Varje dag i många timmar, runt 4 timmar varje dag nu när jag är sjukskriven från skolan. 

Spelar du några andra spel?
Lite Sims och Minecraft, men Star Stable är min favorit! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Den här var svår, jag antar uppdragen. Jag rider inte på IRL så hästarna är inte så otroligt viktiga för mig, även om de är söta, men det var huvuduppdragen som fick mig att fastna. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min shire Silversong är den vackraste häst Jorvik skådat! 

Har du någon förebild i spelet?
Nej inte direkt, förebilder är inte min grej. Jag kör bara på och gör som jag tror blir bäst ^^ 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Det händer att jag har musik igång, men nästan alltid är det spelets ljud jag kör på. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En simpel laptop som varit med mig i vått och torrt! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag är inte så insatt i bloggar, men ibland läser jag den här bloggen eller monokerus.se. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Eeeh, jag kan inget om hästar... Men en fluffig häst kanske, finns det? 

Ditt bästa minne i från spelet?
Dagen då jag stötte på klubbägaren till min gamla klubb, det drog igång så mycket härligt! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den där personen som verkar ha en sockerkick varannan dag och springer runt och gör alla tävlingar, och nästa dag segar runt på Jorvik utan att få något gjort men har det mysigt ändå. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag trodde jag var för "cool" för hästar och tänkte "haha, jag googlar på hästspel och ser vad som kommer upp!". Det var många dåliga spel. Men någonstans där var Starstable och jag är fortfarande en spelare. 

Vart har du ditt hemstall?
Moorland! 

Önskefunktion i spelet?
Uppdaterad garderob! Bättre utrymme och kanske systemet från Gallerian så att man ser direkt vad det är för grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: