Gallant Unicorn

Undrar vad de pysslar med för fuffens

Tyckte jag var effektiv som varit på  långpromenad med hundarna och varit i stallet och mockat, fodrat och borstat av min gris till ponny innan klockan var 12. Tänkte slå mig ned och bara spela en stund men det gick ju inte eftersom servern fortfarande ligger nere och som jag förstått det så tog de ned servern ganska sent och skrev ut att de skulle påbörja uppdateringen senare. Så ja... Jag får helt enkelt vänta med att spela, jag undrar verkligen vad det är de har för sig, hoppas det är en större garderob! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Så klart du hoppas :D

2018-04-04 @ 20:16:42
Postat av: Svea Duskbook

Ja du hopas förgäves dena vecka med , Haley xD

2018-04-04 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: