Gallant Unicorn

Uteritt i Mistfall

Just nu håller jag på att måla om vår altan, den SKA vara fin i sommar. 
Jag har tänkt måla om den i fem år nu, men har hela tiden prioriterat annat...
Men nu så! Dock blir så klart spelandet lite lidande då målande tar både tid och kraft, men ikväll så ska jag och Sasha köpa hästar till varandra igen. Det är alltid lika spännande att se vilken häst hon kommer välja!
 
Tidigare idag var jag ute på en liten tur i Mistfall. Jag bara red runt och tog bilder, så mysigt!
Jag planerar att börja med '' Haley's resebyrå'' igen så fort jag känner att jag har ro att fixa med bilder och text. Nu när vackra Mistfall finns med i spelet kanske jag borde börja där?
 

Kommentarer
Postat av: Cynthia Deerbard

Ja "Haley's Resebyrå" låter kul!

2018-04-13 @ 10:03:02
Postat av: Ebba Highland

Lycka till med att måla! ❤️ Kul om du fortsättermed Haley's resebyrå också, kommer ihåg det som väldigt trevliga inlägg med fina bilder också😻

2018-04-14 @ 08:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: