Gallant Unicorn

Alla mina hästnamn

Jag skrev upp namnen på alla hästarna jag äger just nu,
vill du ha namnförslag så är det bara att sno ett du tycker ser bra ut :)
 
Jag har några hästar med namn på andra språk, detta går inte att göra i spelet längre så de namnen kan man tyvärr inte välja. Alla andra funkar, och jag har skrivit stor bokstav på varje ord i namnet så att det är lätt att se vilka ord man ska välja för att få namnet. 
 
AirStar
AmethystMagic
AppleSpot
AshBorn
Asorbe
AutumnWhisper
Aybaba
BigBoy
BigKnight
BlueMagic
CandyKing
CherryPie
ChipPie
CinnamonJoy
CloudBerry
CookieCookie
DarkAngel
DayDream
DiamondBoy
DragonKnight
DropPie
DuskGirl
DuskRain
Ecomenta
EmeraldKing
Fefe
FireFly
FireManiac
FortuneCookie
FoxHunter
FoxTop
FrostMist
GoldChaser
GoldPetal
GoldWarrior
GrandChief
GrandPotential
GrassJumper
GrayMist
Havaana
HawkEye
HillEcho
HoneyDew
HotWings
IceMist
IcePearl
IceQueen
Karamir
Kardeli
Kortoz
LightMagic
MarbleSmash
Mavitoz
MegaWarrior
MelodyKid
Mercanas
MidnightMagic
MistFall
MoneyTrouble
MoonRain
MoonRocket
MorningMist
NobleLord
ObsidianKing
OnyxPower
Otinci
PartyDancer
Pastabuse
PeaceFlower
PhantomWhisper
RainbowWarrior
RavenFeather
RavenWings
RedMagic
RockOrb
RoyalCrown
RoyalSpark
RubyCrush
RubyRuby
Safiras
SapphireRain
ScarletHeart
SilentHill
SilverBird
SilverBorn
SilverCrescent
SilverFeather
SilverGhost
SilverKid
SmallKnight
SmokePearl
SnowBorn
SnowFall
SnowPrincess
SouthSpot
SpiderKing
Spirit
StarChild
StarFall
StarGazer
StarStar
StormSpirit
StrawberryCake
SummerRain
SunKiss
SunPearl
SunWarrior
SuperBerry
SuperHero
ThunderDancer
ThunderTornado
TimeTime
VanillaIce
WaterFall
WestEagle
WildBerry
WildSoul
WildSpot
WinterDream
WinterKnight
WinterMist
VioletWarrior
 
 DuskRain på bilden

Kommentarer
Postat av: Alva Lionrock

De namnen utan stor bokstav på andra namnet, är det namnen på andra språken då eller? Tråkigt att det inte gick att göra så längre, jag har aldrig orkat gjort det xD

Svar: Ja precis! Var riktigt kul när det gick att välja lite roligare namn hehe
ssohaley.blogg.se

2018-08-22 @ 17:34:52
Postat av: Denise Dolphinblanket

Kan ha varit några fler än mina 19 hästar 😅 Har också en som heter Emerlad king!👑

2018-08-24 @ 06:43:18
Postat av: Sso.haley.fan

Du har 122 hästar

2018-08-31 @ 16:17:52
Postat av: Penelope Windstar

Jag tror att du har 122 hästar om detta e alla hästar🤔❤️🤭

2018-09-03 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: