Gallant Unicorn

Bilder från min Instagram

Jag är relativt flitig med att uppdatera min Instagram, därför har jag mängder med bilder som jag redan laddat upp där sparade. Jag brukar bara ändra skärpan lite och lägga till en sol (sjukt ambitiöst haha) så bilderna är ju lite fixade med. Men de kan kanske vara till glädje för någon? Som vanligt är det helt fritt att använda bilderna till vad du vill. Jag uppskattar ju om det står att de är från mig MEN jag blir inte sur och hotar med polisanmälan om det inte gör det :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Elise Stormwright

Sjukt fina <3

2018-08-08 @ 19:40:37 - http://stormwright.blogg.se
Postat av: Alva Lionrock

Superfina bilder!

2018-08-08 @ 20:59:47
Postat av: Ebba Highland

Meeen ååååh😍😍 Så himla många, så himla fina!😻 Asså din talang för outfits, och sättet du sätter ihop en bild och redigerar den👌🏽 Verkligen älskvärt😘

2018-08-09 @ 08:28:40
Postat av: Ebba Highland

Jag tycker det är så himla snällt av dig att låna ut dina bilder och låta oss använda dem. De är så himla fina och du är ju bara så duktig, det är så bra ihopvägt med allting, outfit, plats, redigering😍. Wow säger jag bara och så snällt av dig finaste du❤️

2018-08-09 @ 18:20:31
Postat av: Tilde Sleepyhaven

Hej Haley/Janni! Alltså jag undrar så över detta, men kan ju inte hitta alla dessa byxorna med strumpor, de är så sjukt fina och skulle gärna vilja använda dem i Outfits men jag hittar dem inte, har letat i Gallerian, var finns dem? :)

Tacksam för svar, tack på förhand! Kram :)

2018-08-13 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: