Gallant Unicorn

Fortfarande lite kaos

Bogg.se har problem. Det är inte bara mig det drabbat utan nu har jag pratat lite med två andra starstablebloggare (känns som vi är en utdöende art men vi kämpar på haha!) som även de bloggar via blogg.se och ja. Det är inte bara jag som har problem. Har haft problemet att jag fått upp en ruta där det står att jag inte har behörighet att visa sidan och sedan måste gå till startsidan, mina tidsinställda inlägg publiceras inte när de ska (det här är dock ett problem jag haft länge), det strular med att ladda upp bilder, vissa inlägg blir postade dubbelt, jag kan varken svara på eller publicera kommentarer och helt plötsligt kan jag bli utloggad från bloggen.
 
Det här är sjukt störande, jag gillar ju att skriva om spelet men det blir inte riktigt samma sak när varje inlägg tar evigheter att publicera (om det ens kommer upp alls) och det knappt funkar att lägga till bilder i inläggen. För jag tycker inläggen blir lite tråkiga utan bilder... Jag hoppas de löser det här, för jag vill verkligen inte byta bloggportal, eller lägga ned bloggen. Jag har ändå bloggat på den här bloggen i över 5 år och jag hade inte tänkt sluta än. Tack för era fina kommentarer, jag läser ALLA kommentarer jag får, men just nu kan jag varken svara på dem eller publicera dem. Så vill du kontakta mig så skriv ett DM på Instagram. Jag håller tummarna för att det här ska lösa sig fort, för jag har massor jag vill skriva om, men det är inte kul utan bilder ehe...

Kommentarer
Postat av: Paula Lowball

Jag vet ju inte om du kan se detta men jag har i alla fall en del utav de problemen som du och de två andra du pratat med har.


Jag kan bl.a inte lägga in bilder i mina inlägg och när jag ska publicera så har jag helt plötsligt inte rättighet att visa sidan.
Såååå irreterande!



2018-08-03 @ 20:18:02 - http://lowball.blogg.se
Postat av: my

kan du linke til de to andre bloggene? :D dere er jo en utdøende art, så det gjelder å få med seg de som fortsatt er aktive!

Svar: Alla bloggarna jag läser finns länkade här på min blogg :)
ssohaley.blogg.se

2018-08-06 @ 08:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: