Gallant Unicorn

Trakehnern

Jag blev kär direkt. 
Både en fin skäck om en ''vanlig brun''. Jag gillar ju de där vanliga bruna hästarna, de ser så stilrena ut och passar i allt! Ska bli spännande att se om de  släpper en tredje häst, och vilken färg den kommer få!
Är redan less på alla spelare som bölar om att de nya hästarna är lik en redan befintlig ras i spelet. Det är hästar, de ser lika ut. De är liksom samma djurart. Vad ska SSO göra för att ni ska bli nöjda? Hitta på egna gångarter och utseenden på hästarna? Tvivlar på att de som håkker på att gnälla så där vet något om verkliga hästar. Och gör de det, ja då är deras beteende väldigt pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Jag tycker också om det man får se, och det brukar ju vara så att man får se två färger i videon och sedan är det dem som släpps plus ytterligare än. Och visst jag tycker de liknar hannoveranaren och lipizzanern, men som du säger, hästar liknar varandra och vi ska vara glada över att få nya raser alls.

2018-08-18 @ 16:22:09
Postat av: Dasha Coldhall

Blir också så ledsen på de som klagar, som du sa, det är en häst, om SSO hade gjort så den var lik en elefant, så den inte alls såg ut som en annan häst i spelet så skulle alla klaga på det. Aldrig kan någon bli nöjd...

2018-08-18 @ 17:09:11 - http://dashacoldhall.weebly.com/blogg
Postat av: Emma

Håller med! Jag tycker de ser jättefina ut, som en ny uppgraderad version av hannoveranaren typ. Gillar hannoveranaren men ogillar vissa delar, så jag hoppas att trakehnern blir en riktig fullträff!

2018-08-18 @ 19:22:19
Postat av: Liv Mountainberg

Jag håller med! hästar är hästar oavsett. dom liknar varan o har lika gångarter. det finns inget man kan göra åt det x) o dom ser sååå fina ut :D gimme one now >.<

2018-08-18 @ 23:43:27
Postat av: Alexandra

Jag tycker hästarna är sjuuuuuuuuukt söta men jag får tanken av en fluffig connemara! Detta är min åsikt! Som sagt så gillar jag värkligen hästarna osv men det kan också vara så att jag kommer älska de super mycket i spelet och att jag absolut inte tycker att det ser ut som fluffiga conemaror men vem vet? Aja jag ville bara bäretta min syn vinkel och ursäkta min stavning...

2018-08-19 @ 14:01:31
Postat av: Alice Skyrider

Jag hoppas att den tredje färgen är svart eller grå!

2018-08-19 @ 19:33:24
Postat av: Sso.haley.fan

Den bruna känns floffig!❤️

2018-08-20 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: