Gallant Unicorn

Den finaste fina hästen

Okej, jag känner att jag måste påpeka att min starthäst fortfarande är min favorit.
MEN min nya Nordsvensk kommer nog bli en av mina favoriter utöver startis!
Titta på henne!
 
Även om jag är väldigt imponerad över hur bra uppdateringen av Nordsvenskarna blev så tror jag att det är likheten mellan just den här svarta Nordsvensken och min förra häst som gör att jag är så kär i min nya häst.
Tyvärr har jag väldigt få bilder på Trullan, det var länge sedan jag hade henne och det var inte så vanligt med svinbra kamera på mobilen på den tiden ehe. Men visst är hon söt? Eller var kanske. Jag har inte kollat upp om hon fortfarande lever. Så länge jag inte vet så kan jag i alla fall låtsas att hon gör det.
 

Kommentarer
Postat av: Alyssa Shyfall

Hon är så söt<3 Känns nästan lite som om sso har tagit henne som inspiration till nordsvensken.

2018-02-08 @ 18:21:54
Postat av: Ebba Highland

Jaa, finaste hästis!😻 Både i spelet och irl så är Trullan så sjuuukt söt, man dör ju lite😅. Längtar tills jag har råd med att köpa denna vackra häst och är så glad för din skull att just den kom ❤️

2018-02-09 @ 07:38:59
Postat av: Ellen Queenheart

Jag vill ha en nordsvensk, men först ska jag nog köpa en islandshäst (och sen måste jag vänta i evigheter på tillräckligt med sc!).

2018-02-11 @ 11:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: