Gallant Unicorn

Aria fick en liten uppfräschning!

Tidigare idag så var jag inne och levlade lite. Så mysigt att bara levla och prata med folk!
Men, mitt i allt blev jag utkastad ur spelet och sen kunde jag inte logga in igen. Jag vet inte om det var vårt internet eller om det var spelet, men jag kunde fortfarande kolla på Youtube så jag antar att det var spelet?
 
Hur som helst, efter att ha försökt logga in och levla klart några gånger så gav jag upp för dagen.
Senare på kvällen loggade jag in på mitt andra konto Aria och gjorde uppdrag. Jag har sprungit runt i kläderna man fick från julkalendern ett tag men idag så ledsnade jag på det och köpte lite nya kläder till Aria. Tanken är att köpa den bruna sadeln med fluff så fort jag låst upp Dinodalen och byggt tillräckligt med rykte med Kallterna men det här får duga så länge. Det gick bra mycket snabbare att springa runt när jag hade bytt kläder och utrustning. Hade inte en tanke på att jag blev så långsam med julkläderna haha!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej det är jag dom är Frida breezelee😂♥️Jag tog bild med dig på paddock ön♥️😂

2018-01-08 @ 22:19:45
Postat av: Juana Diamondrider

Så snyggt det blev! Du är verkligen bra på outfits! <3

Svar: Tack :D
ssohaley.blogg.se

2018-01-09 @ 06:58:51
Postat av: Dasha Coldhall

Jag önskar att jag var dig, så bra du är på outfits! Du skulle bara se mina cx

Svar: De är säkert fina :)
ssohaley.blogg.se

2018-01-10 @ 16:05:53 - http://dashacoldhall.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: