Gallant Unicorn

En dresyrfrack?

Eftersom jag har relativt smockfullt i min garderob (även efter att jag rensat bort saker jag egentligen helst hade haft kvar) så har jag låtit bli att köpa nya kläder till min karaktär. Hästarna kan få ny utrustning ett tag till men det börjar bli krångligt att ha ordning där med... Men, igår så köpte jag faktiskt tre nya plagg ändå.
Det var byxorna, fracken och hatten från det setet som kom till Dundull när Mistfall öppnades.
Det var alldeles för snyggt för att motstå, även om jag helst hade sett att fracken gick ned bakon sadeln istället för igenom bakvalvet ehe. Sen det här setet i svart med? Hade slagit till direkt trots platsbrist!
 

Kommentarer
Postat av: Starstablejuana.blogg.se

Tycker det är snyggt och att vi fick det i brunt är bra också! Hade verkligen älskat "jackan" i svart!
P.S. Du är så bra på outfits❤️

Svar: Tack så mycket :D
ssohaley.blogg.se

2018-01-01 @ 22:13:09
Postat av: Ebba Highland

Åh, vilka fina! Hade absolut velat ha i svart😻. Kommer verkligen köpa om det skulle komma haha. Jag har inte någon platsbrist att prata om heller, även om en del flikar är lite fulla. Har nästan halva klädflikarna tomma och ännu mer på de andra så det är inget problem för mig haha. Men hoppas verkligen på mer utrymme ändå, kanske mest för din skull😂❤️

2018-01-01 @ 23:06:27
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jag skulle faktiskt vilja se hur fullt du har i garderoben... Kan du inte visa?

Låter lite som en "dare" men du behöver inte om du inte vill, jag bara undrar ungefär hur många platser du har kvar.

Svar: Haha absolut, men det är ingen vacker syn :P
ssohaley.blogg.se

2018-01-03 @ 18:17:51 - http://winterdotters.blogg.se/
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jag är redo för det värsta!

2018-01-04 @ 14:10:46 - http://winterdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: