Gallant Unicorn

Nu har jag mitt konto igen!

Den här veckan (ja, egentligen skulle det vara tisdag till torsdag men jag hade så mycket utanför spelet så jag hann inte med allt under de dagarna så jag blev klar igår på kvällen haha!) har jag bytt starstableliv med Sasha Duskgirl. Jag har följt hennes rutiner i spelet och inte varit inne på mitt eget konto alls. En riktigt rolig upplevelse! Under tiden har Sasha varit inne på Bambi's konto och Bambi har varit inne på mitt.
Igår laddade vi upp vår första video, så här blev de:
 
Min video
 
 
Sasha's video
 
 
Bambi's video

Kommentarer
Postat av: Denise Dolphinblanket

När jag läste titeln så trodde jag du blivit avstängdxD Haha, det skulle vara konstigt för det är inte likt dig!

Har sett alllas videos och längtar till del 2! Det är så kul att titta på:D
Kram bästa du❤️

Svar: Haha men åh, näe jag har aldrig gjort något som skulle kunna leda till att jag skulle bli avstängd :P
ssohaley.blogg.se

2018-01-27 @ 15:11:26
Postat av: Denise Dolphinblanket

Ojdå! Tvåan var visst ute hehe:P Det får bli den tillsammans med en godispåse, snart, hehe:P

2018-01-27 @ 15:14:26
Postat av: Denise Dolphinblanket

(Ännu en kommentar)
Vad gjorde du när du såg att Bambi hade flyttat dig till Epona? xD Haha, vioo så gärna veta!

2018-01-27 @ 16:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: