Gallant Unicorn

Den senaste uppdragen

Varning för spoilers om du inte gjort de senaste uppdragen!
 
Jag blev lite förvånad när det poppade upp en fortsättning på uppdragen så här mitt under semestertider, hade liksom förväntat mig små uppdateringar med kanske lite ny utrustning nu under sommaren haha!
Men blev så klart glad, älskar när vi får veta mer om huvudstoryn i spelet!
 Självklart så tog jag med mig Thunderdancer, det är alltid han som hjälper mig i det ständigt pågående uppdraget i att rädda Jorvik från alla möjliga hemskheter. 
 
Lite kul att vi fick göra uppdrag i Dinodalen, det området känns så bortglömt och jag hoppas att det här var en liten hint om att vi kommer att få göra fler uppdrag där nu! Jag trodde jag fotade mycket mer av det som Alex sa men jag måste ha varit så inne i mitt spelande att jag missade det? Aja, får ta och fota mer när jag väl är hemma hos mig igen och gör uppdragen på mina andra konton.
 Lite kul att tränset fortfarande försvinner när man åker i hissen.
Var helt säker på att det var en bugg när Dinodalen kom men eftersom det fortfarande försvinner flera år senare så antar jag att det ska vara så?
 
 Så vacker!
Jag kan inte vara ensam om att önska att vi ska kunna sätta plymer i tränsen på våra egna hästar va?
Har sett så många teorier om de här hästarna, vad tror ni?
 
 Vi fick reda på att Justins häst heter Saga, och jag tycker att Igor är så obehaglig haha!
 
 Jag kan knappt vänta tills vi får veta mer om cirkusen och Ydris!
 
 
Jag kommer skriva mer om uppdragen när jag är hemma igen, kanske har jag redan hunnit göra fortsättningen på dem då? Kul att de gick ut med att det kommer en fortsättning redan nästa uppdatering! Då blir det en lite mer djupgående analys av vad olika npc:er sagt och mina teorier om det!
 
 

Kommentarer
Postat av: IsabelMasterwatcher

Tror hästarna är bobcats tjejerna!

2018-07-09 @ 16:00:40
Postat av: Eva Bunnyland

Tycker också att Igor är sjukt creepy! Visste väl alltid att han faktiskt äter hästar, han ljög för oss hela tiden...

2018-07-11 @ 18:39:30 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Anonym

Tar också alltid med min starthäst på huvuduppdrag

2018-07-14 @ 08:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: