Gallant Unicorn

Buggelibugg

Som vanligt fotade jag min xp innan jag började med uppdragen. 
Något är väldigt fel med uppdateringen för man får inte xp när man gör uppdragen...
(Nu kommer säkert nån skriva ''Men jaaag fick minsann det!!!!!!''. Okej jättebra, men jag och flera andra fick inte det.)
Jag tänker vänta med att logga in igen och se om jag kan göra om uppdragen eller hur det blir. Jag hann göra klart alla uppdrag men fick ingen xp, loggade ut och in igen och kunde göra om uppdragen?
Jag kunde inte se sakerna i butiken eller det jag skulle få som belöning i uppdraget. Så besviken för uppdragen var ju roliga, men tyvärr kunde jag inte testa det nya med scenen och så.
Hoppas de löser det...
Stackars fölis har blivit inbyggd i muren efter uppdateringen med
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så var det för mig också, väldigt irriterande då jag själv tycker om att göra uppdragen första gångerna. Men när jag redan har gjort de en gång så är det inte så kul att göra om de. Jag hoppas att det ordnar sig! Och stackars lilla fölis! :/

2018-06-20 @ 16:33:23
Postat av: Nora

Det första jag tänkte när jag skulle göra uppdragen där: Nej Stackars Fölis❤😓

2018-06-20 @ 17:25:56
Postat av: Eva Bunnyland

Fölisen ser ju helt dement ut dessutom...

2018-06-21 @ 11:43:45 - http://ssoeva.blogg.se
Postat av: Esmeralda Pineforce

Det blev så för mig med, eller nästan. Jag behövde inte göra om ALLT från början men från det stället jag behövde göra om fick jag inget xp, dock fick jag jorvik shillings. Jag hoppas att de ordnar det eftersom jag vill ha xp. Aja, vi får väl hoppas att de löser det.
Stackars lilla fölis som sitter fast där i muren bortom räddning och utan sin mamma. Han/hon måste vara jätterädd! (Kom inte ihåg vilket kön det var). <3

2018-06-21 @ 12:16:26
Postat av: Anonym

Här inte exakt samma problem men spelet buggar JÄTTE mycket för mig med. Dessutom får jag nf hela tiden typ

2018-06-21 @ 15:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: