Gallant Unicorn

Det går fortfarande inte att skriva in värdekoder....

Har haft vänner på besök så har inte loggat in här på bloggen under helgen. Men nu såg jag att jag fått flera frågor om vilka koder från star Stables livesändning som ger vad och hur det ser ut.
Grejen är att jag kan inte visa er, för hemsidan klarar inte av trycket av alla som vill skriva in sina värdekoder. Igår gick det inte ens att komma in på sidan för de flesta (nej jag är inte intresserad av att höra om du kunde komma in utan problem, okej?) och det var något som SSO snappade upp relativt fort för de ökade tiden som koderna skulle vara giltiga under från 24 till 48 timmar. Men med tanke på att det fortfarande inte går att skriva in koder så vet jag inte om det kommer fungera under den tiden ens. Har varit vaken sen 05 och fortfarande inte kunnat skriva in koderna. Men, när (om!) jag kan skriva in dem så ska jag fota sakerna och visa här! 
 
Skriver ett separat inlägg om livesändningen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: