Gallant Unicorn

Update om värdekoderna!

Blev arg föpr sidan kraschade gång på gång så testade att skriva in koderna jag skrivit upp nedifrån och upp istället och då fungerade det? Det verkar som att det bara är koderna som ger Starcoins som får sidan att krascha (haha giriga människor som spammar dem?) medan de andra fungerar att skriva in även om sidan är väääääldigt långsam, det blev ju inte enklare sedan de gjorde så att man bara kan skriva in en kod per minut heller. Men, så här ser det man får av koderna ut inne i spelet:
 
Jag troooor att det står Star Stable Live på ryggen men mitt hår döljer ju det...
Men, jag tycker setet är riktigt gulligt och somrigt! Jag lär definitivt använda schabraket och benlindorna, det andra är jag inte helt säker på men jag tycker allt var fint!
 
 
Koderna är:
FRANKEINSTEIN - t-shirt
GAMEMASTERZELDA - byxor
SPOTIFY - skor
JORVIKWILDHORSE - sadel
SOUTHHOOFPENINSULA - schabrak
NINE - träns
LIPIZZANER - benlindor
 
Sen finns det fyra koder som ger 50 Starcoins var, dock har de inte gått att skriva in för min del men det är inte så viktigt för mig. Tycker det är roligare med saker jag kan spara i spelet liksom...
 
Koderna som ger Starcoins är:
SECRETCODE
AMBASSADORSROCK
THISISNOTACODE
SSLSUMMER18
 
 
Koderna är alltså bara giltiga ett kort tag så lös in dem så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Jag tyckte kläderna var lite söta, fast jag skulle inte direkt använda dem så ofta tror jag... Speciellt sadeln, jag få panik på att det ser ut som om de typ har kastat ut målarfärg i en fläck på den 😩 För mig funkade alla koderna att skriva in, var lite orolig efter att ha hört att andra hade haft problem men för mig fungerade det direkt. Tycker det var väldigt generöst av sso med både 200 sc och ett helt set 👍🏼

2018-06-11 @ 18:16:24
Postat av: Ebba Highland

Hej❤️ Jag ville bara passa på att säga att jag älskar dig och att jag uppskattar allt du gör ❤️ Så himla duktig är du och att bara lyssna på din röst (i tex levlingshäng) är helt underbart och för mina dagar😍😍 Du ska veta att du är bäst och jag står alltid på din sida 😘 Hoppas att du får vara frisk och ha världens bästa dag, puss puss❤️

Svar: Tack fina du, och detsamma <3
ssohaley.blogg.se

2018-06-11 @ 18:19:51
Postat av: Elvira Embernight

Det står ”Star Stable Live” åå ryggen❤️

2018-06-21 @ 19:39:23
Postat av: tilde

hej inga koder funkar för mig ? det står att koden redan har lösts in

Svar: Det beror på att de (precis som det står i inlägget) inte var giltiga mer än ett kort tag...
ssohaley.blogg.se

2018-06-25 @ 21:11:14
Postat av: Anonym

Älskar dig och det du gör sluta aldrig med det💕 prioriterar alltid din videor först😘

2018-07-01 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: