Gallant Unicorn

De nya sakerna från regnbågen

Jag har fått flera kommentarer med önskemål om att skriva vad som är nytt för i år från regnbågarna.
Här är hela setet på karaktären och hästen:
 Till hästen: Sadel, träns, schabrak och benlindor:
Till karaktären: Hatt, jacka, byxor och stövlar:
Hur snygga är inte benskydden? Jag tror inte jag kommer använda hela setet så mycket.
Men schabraket och benlindorna till en stilren outfit med svart sadel och träns kan nog bli riktigt coolt!
 
Jag har lämnat in närmare 1000 guldbitar (eller vad man nu ska kalla dem?) och jag har inte fått några nya handskar, några dekorationer till hästens svans och träns, någon sadelväska, ett nytt husdjur eller någon mask. Så jag antar att det inte finns några nya sådana saker i år? 
 
(Det var tur att jag loggade in för att ta bilder för jag upptäckte första nu att min stallhjälp tar slut idag!
Jag veeeeet att många hävdar att det finns en bugg som gör att hästarna inte blir långsamma men jag vill inte ha hästar med röda smileys. Det känns elakt haha! Använder de 100 Starcoinsen jag får varje lördag till att köpa stallhjälp).

Kommentarer
Postat av: A

Man fick även en ny klänning :)

Svar: Den fick man från uppdragen med Fortunaparaden :)
ssohaley.blogg.se

2018-03-19 @ 11:52:12
Postat av: Ellen Queenheart

Jag skulle vilja ha hela setter men det känns som om jag nästan aldrig har tid att leta regnbågar så jag vet inte om jag hinner i tid😊♥️

2018-03-19 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: