Gallant Unicorn

Vår i luften!

Den här underbara bilden laddade SSO just upp på sin Facebook, den är såååå fin!
Jag älskar vintern, men just nu är jag faktiskt lite trött på den. Snön börjar smälta där jag bor och jag ser verkligen fram mot tidiga vårtecken så som snödroppar och fåglar som kvittrar!
 Jag önskar att vi hade kunnat få lite variation på tränsen och nosgrimmorna till tränsen inne i spelet!
 
Det verkar som att uppdateringen tar lite längre tid idag, spänningen stiger!
Utöver huvuduppdrag så hoppas jag på att den resande marknaden där vi kunde köpa utrustning och kläder dyker upp igen! Och så klart en större garderob ehe...

Kommentarer
Postat av: Stacy Starlight

Åhh gud var glad jag hade blivit om den kringresande marknaden kom!😍 Spelad inte då de kom första gången😑❤️

2018-03-21 @ 14:01:21
Postat av: Ellen Queenheart

Där jag bor håller snön på att smälta också och igår såg jag skaften på några snödroppar/krokusar. Då blev jag riktigt glad! :D

2018-03-21 @ 15:09:41
Postat av: Stina Prettysten

Det är något konstigt! uppdateringen är fortfarande inte klar och jag kan logga in på mitt konto. Det brukar man väl inte kunna göra medans den uppdaterar? Jag har hört att det en onsdag för länge sedan inte var någon uppdatering utan någon anledning. Kan det vara så igen?

2018-03-21 @ 16:22:39
Postat av: Ebba Highland

Ja men asså, att den där garderoben aldrig kan komma 🙄 Den behövs verkligen!!❤️

2018-03-23 @ 07:00:34
Postat av: Svea Duskbook

Ja , nu är det vår i spelet men om det bara kunde bli vår IRL någon gång!!!! När jag såg ut igenom fönstret idag så var det iallafall inte snö överallt ! Då blev jag sååå glad xD

2018-04-03 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: