Gallant Unicorn

En uppdaterad cirkus?

Ni som följer Star Stable Online på Instagram har antagligen redan sett de här bilderna, men jag ville ändå ta upp det här och dela mina åsikter. Det är ju liksom därför jag har bloggen...
 
Så, vi har alltså fått veta att cirkusen kommer att uppdateras. Om man inte räknar cirkusen som ett ''område'' i området så är det väl bara Silvergladebyn, Steve's gård, observatoriet, trädgården och galoppbanan som är original i själva Silvergladedelen av spelet nu? Vet dock inte om jag ska räkna med trädgården där eftersom den ändå byggs upp under uppdragens gång? Jag minns hur mysig jag tyckte den där gräsplätten som var där trädgården ligger nu var haha! Hade nog hellre haft kvar den än trädgården om jag ska var ärlig. Observatoriet... Ja, dit går jag bara för att göra tävlingen. Samma sak med galoppbanan, jag undrar om de någonsin kommer fixa upp det stället? Det hade ju varit kul om de byggde upp läktare och ett domartorn. Och om det faktiskt fungerade som en riktig galoppbana och inte bara ett spår med massa bråte på. Vad tycker ni? Jag hade i alla fall älskat en uppdatering där vi fick röja upp på banan! Men, så älskar jag att städa och röja upp med haha!
 
Hur som helst, tillbaka till cirkusen! 
Ända sedan cirkusen kom till spelet har jag velat veta mer om den. Vad är grejen med de skumma typerna som sitter och tittar på läktaren? Vem är Ydris, vad har han för koppling till de andra i spelet? Han har ju någon form portal i ena ögat och det kommer små stjärnor från honom om man tittar nära. Kommer vi få veta mer?
Så här ser cirkusen ut idag:
 
Och de här bilderna har SSO laddat upp på Instagram:
 
Jag tycker det ser riktigt bra ut! Dock så funderar jag lite över de där tälträttigheterna som vi ordnade till Ydris när cirkusen var ny i spelet (eller ja, senare om man började spela senare så klart!). De skulle vara giltiga i tre år. Detta var 2013. Ydris har alltså tältat olovligt i två år. En sån skurk haha!
 
Jag hoppas att de inte ''bara'' gör om cirkusen och sen struntar i allt som har med den att göra igen utana tt vi faktiskt får lite uppdrag med Ydris och narren. Narren blev ju rosa för ett tag sen, enda bilden jag hittar på honom är från när vi skulle ha ett event i Pandoria och jag var helt lila. Passande! Undrar om de rosa och lila tonerna faktiskt har något med Pandoria att göra eller om de helt enkelt bara gillar färgerna? Mycket i spelet är ju rosa och lila MEN Jorviks flagga är ju faktiskt grön och blå?
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv mountainberg

Jag ser fram emot den nya designen (stav) på cirkusen, jag hoppas att dom inte bara lägger cirkusen åt sidan igen utan att man faktiskt får uppdrag runt den o karaktärerna.ska bli intresant att se :)

2018-05-28 @ 15:52:16
Postat av: Anonym

vid moorland har de tagit bort en massa skog där man rider championatet

2018-05-28 @ 16:56:02
Postat av: Ellen Queenheart

Jag var vid galoppbanan idag och tänkte faktiskt ”undrar om vi någonsin får städa upp här”

Jag tänkte på att narren nog blivigt rosa för att passa ihop med tältet, men sedan varför tältet är rosa…. Vi kanske får åka till pandoria igen, Ydris kanske kan hjälpa oss att rädda Anne. Om han är på vår sida vill säga…

2018-05-28 @ 22:13:33
Postat av: Isabelle Rainfield

Omg det var h u n d r a år sedan jag red förbi galoppbanan. Måste ju vara det "område" som står sist i kön att uppdateras?! Varför finns den ens där liksom? I want answeeeeeeers!

2018-05-30 @ 00:12:44 - http://rainfields.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du glad nu när du fått din uppdaterade garderob? Jag är extremt glad hade verkligen platsbrist

2018-05-30 @ 12:10:08
Postat av: Juana Diamondrider

Din lyckodag? Kom en utvecklad garderob 😂

2018-05-30 @ 14:48:49
Postat av: Eva Bunnyland

Nu blev du väl glad Haley? Dagens uppdatering är ju vad du har önskat dig så länge ^^

2018-05-30 @ 15:59:33 - http://ssoeva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: