Gallant Unicorn

Intervju med Lucia Waterfield

Lucia Waterfield - 17 apr

  
Hur länge har du spelat? 
Minns inte riktigt. Men jag tror ändå sedan 2013. 

Är du StarRider? 
Japp 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är medlem i Silent Woods. 


Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, är jätte nöjd med min starthäst. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Det är olika. Jag brukar spela olika dagar. Och olika lång tid. 

Spelar du några andra spel? 
Sims 3 och 4. Men nästan aldrig. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Att ha kul. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är mitt engelska fullblod Pearl Wish. Och min starthäst Star Queen. 

Har du någon förebild i spelet? 
Alla i Sneaky Dragons och Jane Mysterbird. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar ha ljud från spelet om jag inte lyssnar på dina levlingshäng medans. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En acer. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser bara din. 


Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Hmm... Gotlandsruss, Irländsk sporthäst och shetlandsponny. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Har många. Men ett av dom är när jag var på event med klubben och vi skulle klättra upp på ( minns inte vad han heter hehe men han som har pumpa gården i GÅD ) 

Hur är du som person i spelet?  Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är någon som ena dagen kan levla en massa och springa runt och göra dagliga och stall sysslor. Och andra dagen så är jag bara i mitt stall och sitter på min häst haha. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg dendär reklamen ( tror ni gamla spelare vet vilken det är ) Och tänkte ”dethär spelet ser kul ut” typ. Och så började jag spela! Min stora syster spelade också då. 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag har mitt hemstall i fort Pinta. 

Önskefunktion i spelet?  
Täcken, grimmor och ett ridhus för klubben där man kan ställa fram hinder och sånt lite som man själv vill. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: