Gallant Unicorn

Jag kan inte uppdatera :/

Av någon anledning så kan jag inte publicera inlägg eller ladda upp bilder på bloggen från datorn. Varje gång jag försöker publicera ett inlägg eller en bild så får jag upp det här:
(null)

Jag har testat att starta om webbläsaren och att byta webbläsare men det fungerar ändå inte...  Att uppdatera från mobilen (så som jag gör nu) fungerar ju i nödfall. Men jag föredrar verkligen att blogga från datorn, det känns liksom mer seriöst? 
Hoppas att det bara är någon tillfällig bugg för jag har flera inlägg som jag verkligen vill posta!

Kommentarer
Postat av: Rose Shadowlee

Har samma problem. Man slängs till olika sidor som säger att man inte har tillgång eller att de blev serverfel, men till slut kommer jag åt min sida. Så fort jag försöker göra något måste jag göra samma dans och har varit så i några dagar. Väldigt frustrerande och hoppas de fixas snart.

Postat av: Rose Shadowlee

Har samma problem. Man slängs till olika sidor som säger att man inte har tillgång eller att de blev serverfel, men till slut kommer jag åt min sida. Så fort jag försöker göra något måste jag göra samma dans och har varit så i några dagar. Väldigt frustrerande och hoppas de fixas snart.

Postat av: Rose Shadowlee

Har samma problem. Man slängs till olika sidor som säger att man inte har tillgång eller att de blev serverfel, men till slut kommer jag åt min sida. Så fort jag försöker göra något måste jag göra samma dans och har varit så i några dagar. Väldigt frustrerande och hoppas de fixas snart.

Postat av: Eva Bunnyland

Jag kommer in, men först så blir det så flera gånger för mig också. En riktigt creepy sak, du vet när man är inloggad och går ut från sidan ett tag och sen in igen så ser man typ bredvid "Logga in" sitt namn, Eva Bunnyland då i mitt fall. Istället för det ser jag andra namn!
Jag tycker det är ganska läskigt att jag liksom är inloggad på andra personers sida, men när jag klickar på det står det "Åtkomst nekad". Ibland när jag loggar in på mitt står det också så men jag brukar komma in efter några försök.

2018-05-22 @ 15:45:00 - http://ssoeva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: