Gallant Unicorn

Lycklig riktig ponny och glad pixelhäst

Idag har vi släppt hästarna på bete. De blev så glada! Dixie fyrade av några ordentliga bocksprång och jag är glad att hon inte försöker sig på sån akrobatik med mig på ryggen haha!
 (Min korsningsponny som fått för sig att hon är en arab ^^)
 
Nu regnar det ute, så skönt! Det behövs verkligen! Jag tänkte fixa lite hemma och sen försöka sitta och spela en stund. De senaste dagarna har det varit så sjukt varmt så jag har verkligen inte känt något sug efter att sitta vid datorn,samtidigt har jag så mycket jag vill fota och skriva om, så vi får se ehe.
 
Bland annat så vill jag levla min nya häst, är han inte fin?
Jag älskar hur glad han ser ut hela tiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: