Gallant Unicorn

Nu väntar vi

Idag känns det som att uppdateringen kan vara precis vad som helst.
Nya hästar? Nya uppdrag? Jag har ingen aning! Men det är lika spännande som vanligt.
Just nu sitter jag och rensar bland intervjuerna och pubblicerar de som skickat in ordentliga intervjuer, ni skulle bara veta hur många jag får radera för att folk inte läser ordentligt och ändrar frågorna och så vidare... 
 Brukar ni också låta spelet uppdatera innan servern är öppen? Det känns bättre när man slipper vänta hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din bakgrund försvinner när man scrollar ner, ska den göra det? Det blir så vitt och tråkigt!

Svar: Jag scrollade ända till mitten av förra året nu, bakgrunden var kvar hela tiden? :S
ssohaley.blogg.se

2018-05-16 @ 13:49:43
Postat av: Ellen Queenheart

När jag läste att du satt och gick igenom intervjuerna tänkte jag: jag skickade ju in en imorse! Jag vet dock inte pm jag lyckades göra rätt…

Svar: Du gjorde helt rätt :)Det är när folk inte skriver sitt namn, ändrar frågorna och så vidare jag får radera deras svar :P
ssohaley.blogg.se

2018-05-16 @ 14:57:36
Postat av: Jamie Starroad

Jag uppdaterar också innan hehe

2018-05-16 @ 16:52:21
Postat av: Anonym

Angående bakgrunden: dubbelkollade nu och det var bara när jag läste via Bloglovin den gör så!

2018-05-17 @ 07:58:09
Postat av: Anonym

Angående bakgrunden: dubbelkollade nu och det var bara när jag läste via Bloglovin den gör så!

2018-05-17 @ 08:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: