Gallant Unicorn

Dagarna bara rinner iväg

Just nu har jag rätt mycket att fixa med utanför Jorvik. Eller ja alltså utanför spelet.
Jag börjar fixa och dona och så är klockan plöstsligt elva på kvällen och det är dags att sova, då blir det varken spelande eller bloggande... Så, vad har hänt sedan sist? För min del har det inte hänt mycket i spelet, jag har loggat in och levlat en bana här och var och så gjorde jag ju uppdraget som kom i onsdags och ja. Jag tror att typ 90% av spelarna är eniga om att det var lite av en besvikelse när det enda vi fick se var Kallterna som packade ihop och gav sig iväg. Men men, jag hoppas att vi snart får se dem igen.
Vi har även fått se en video på hur de nya Fjordingarna kommer att se ut:
 
 
Helt ärligt nu.
Jag gillar dem. En av sakerna jag tyckte så mycket om med de Fjordingarna som finns i spelet nu är att de alltid ser så glada ut och jag tycker att de nya ser lika lyckliga ut! De har väldigt söta ansikten och ser ut som de är ute på äventyr! Jag tror att den grå kommer få följa med mig hem först!
 
Det är bara en liiiiite liten sak som jag inte riktigt gillar med dem, och det är pannluggen och svansen. Det här är något som jag sett att många skrivit att de inte gillar med dem. Det är väldigt hårda linjer i både svansen och pannluggen vilket får dem att se väldigt randiga ut. 
 
Nu är ju de befintliga Fjordingarna ganska gamla och ljusår bakom de nyare hästarna vad gäller animationer och form. Men, jag tycker nog ändå bättre om svansen på dem än på de nya. Men det är väl en smaksak antar jag?
 
 
Haha jag insåg precis vad det är jag kommer att tänka på när jag ser deras lugg och svans.
Jag själv för en sisodär 10 år sedan. Till och med samma smink. Okej Fjordingarnas smink är bättre.
 
 
Det ska bli så kul att se hur de är inne i spelet, kommer nog få med mig minst två hem. Kommer de i lika många färger som de gamla Fjordingarna så kommer jag att bli fattig haha!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Rainfield

Jag kan hålla med om att svansen och manen på den gamla versionen är snyggare, för de ser mer realistiska ut! "Naturligt" tonade, medan den nya versionen är för "animerad", om det nu makes any sense.
Kul med nya hästar ändå, nya fjordingen i sin helhet är ju klart snyggare än de gamla! :D

2018-10-13 @ 00:42:27 - http://rainfields.blogg.se/
Postat av: Chloe Coldwater

Älskar de nya fjordingarnas form och animationer, tycker det är fantastiskt söta!! Men håller med dig om svansen och pannluggen.. Hade tyvärr velat ha tillbaka den gamla versionens svans (ångrar lite nu att jag inte köpt någon "gammal" fjording, faktiskt). Men det ska bli kul att se de i spelet och jag tror jag kommer köpa på mig ett par stycken ändå!

2018-10-17 @ 10:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: