Gallant Unicorn

En såååå efterlängtad funktion

Jag vet att jag för ganska länge sedan satt och pratade i en video om att jag skulle vilja ha en sminkväska i spelet där man kunde spara olika sminkningar och frisyrer man köpt. Idag kom det en sådan funktion! Fast istället för en väska är det ett helt sminkbord och jag är så glad! Helt ärligt så har det ju känts lite surt att lägga så mycket Starcoins på en frisyr när man inte vet om man kommer gilla den, man kan ju till exempel inte se hur frisyrerna ser ut med hjälmen på. Så gillade man inte en frisyr var det bara att bita i det sura äpplet och köpa tillbaka sin föregående frisyr. Men nu är det slut på det, nu kan man spara frisyrer och sminkningar och jag som ändrar om en del med frisyrer och smink när jag spelar in serier kommer att ha så stor nytta av det här, tänk hur kul att kunna spara Halloweensminken? Jag är så taggad på det!
 Jag såg inte ens att de stält in en garderob där först, jag var så fokuserad på sminkbordet haha!
 Än så länge har jag ''bara'' sparat två frisyrer (den tredje är frisyren min karaktär har just nu) men jag känner på mig att det kommer att komma in måååånga fler i den där samlingen hehe!
 
På tal om frisyrer, den nya frisyren som kom idag är fantastisk!
Jag är så ledsen för att jag inte kan ha den i verkligheten för mitt hår är alldeles för tjockt och fluffigt så det skulle bara se ut som en svamp mitt på huvudet ehe. Så jag kommer definitivt att använda den i spelet! Självklart så glömde jag att fota den, men det kommer komma upp bilder senare då jag redan nu bestämt mig för att byta till den frisyren på en av mina andra karaktärer!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

JANNI DET HAR KOMMIT EN TILL GARDEROB!

2018-09-26 @ 11:17:26
Postat av: Alexandra

Jag har en liten fråga de frysyrer som man har haft under hela sin speltid kommer de finnas vid smink bordet? 😆 Jag är så nyfiken eftersom min dator typ hatar mig och inte vill verifiera! ♥️

Svar: Nej, bara de man köper från och med att funktionen kom till spelet :)
ssohaley.blogg.se

2018-09-26 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: