Gallant Unicorn

Fulast vinner!

Igår så höll Haley G och Athena i ett event där vi skulle delta i en maskeradhoppning.
Klädkravet var ''Fult som fan'' och ja, jag hade lite ångest över att behöva visa mig i den gräsliga utstyrseln!
 Till och med hästen ser ju livrädd ut :(
 
Jag lyckades komponera ihop en riktigt gräslig och samtidigt tävlingsbar outfit.
Låt oss säga som så att jag aldrig kommer att använda den igen. Dock så var eventet väldigt roligt!
Det gick ut på att eventledarna hade kommit fram till en viss tid för varje bana i ridhuset och vi skulle försöka komma så nära den tiden som möjligt. Det lilla kruxet för oss som deltog var att vi inte visste vad tiden vi skulle komma nära var. Det blev svårt men jag lyckades vinna på en bana så jag är nöjd med min insats!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Jannie, du borde använt en smiley häst! Då skulle du lätt vunnit! 😘💕

Svar: Haha tänkte inte på det :P
ssohaley.blogg.se

2018-09-21 @ 06:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: